Strategie motywacyjno-wolitywne w edukacji zdalnej

Komentarze do artykułu:

  • Gość e-mentora, 2009-05-25 12:32:54
    Artykuł ciekawy, ale trudny. Strategie nauczania oparte o emocje chyba mogą być tyko dodatkowym elementem.

  • Gość e-mentora, 2010-01-28 09:57:39
    Modele modelami wspierania edukcyjnego a w pracy dydaktycznej liczą się dwie rzeczy: kompetencja i dowcip

  • M@rlen@, 2010-06-01 18:04:30
    Emocje wpływaja na nasze samopoczucie, na naszą pracę i działania. Motywacja do działania nie zawsze korzystnie wplywa na pracę. Obecnie znaczenie tworzenia przyjaznej atmosfery i środowiska nabiera ogromnego znaczenia. Omówione strategie i modele przybliżają nam zagadnienia oddziaływań emocjonalnych, motywacyjnych i wolitycznych.

  • Zbigniew Menenger, 2014-06-10 23:22:16
    Emocje są bardzo ważne w procesie kształcenia się.Nauczanie zdalne ułatwia nasze kształcenie.Motywacja bardzo korzystnie wpływa na wyniki osiągane przez nas.Bardzo istotna jest też nasza systematyczność.Omówione strategie przybliżają zagadnienia oddziaływań emocjonalnych, motywacyjnych i woliatywnych. Artykuł jest trudny jednak porusza bardzo ważne kwestie związane ze zdalnym kształceniem się.

  • Zbigniew Meger, 2014-06-10 23:39:27
    Artykuł trudny,ale ciekawy.Informuje nas o tym,że emocje są bardzo ważne w procesie zdalnego uczenia się.Motywacja też bardzo korzystnie wpływa na osiągane przez nas wyniki.