Wstęp do analizy SWOT dla polskiego systemu szkolnictwa wyższego
Komentarze do artykułu:
-
Student IV roku Zarządzania UG, 2006-12-17 19:57:40
Dziekawe w tym roku na kogo Ministerstwo wskarze palcem...loteria się kręci. Pieniądze powinny iść za wyborem studenta, a nie decydować o podejmowanym przez niego wyborze,marketing uczelniany potarafi nieźle zamieszać( tam gdzie ministerstwo wskarze palcem). Co do systemu bolońskiego, to na moim Uniwersytecie jest on porażką. W efekcie jego wprowadzenia, materiał który należało opanować w ciągu 5 lat, został ujęty w 3 latach. Nikt nic nie wie, ani wykładowcy, ani studenci, ani panie w dziekanatach, a studenciu to już w ogóle nic nie wiedzą:) Wszystkie wprowadzane odgórnie "cudowne reformy" należałoby wyrzucić do kosza. Inicjatywa zmian powinna wypływac od uczelni, a nie od państwa...niestety nasi rządzący próbują zapanować nad wszystkim i wszystkimi, zdusić każdą pojawiająca się pozytywną postawe....cieżko cokolwiek zrobic przy takim obwarowaniu paragrafami i takiej biurokracji. Z działania w organizacji studenckiej wiem, że z roku na rok jest coraz gorzej, coraz więcej biurokracji, coraz dłuższa droga do przebycia, gdy chce się zrobić coś pozytywnego...czasami ręce same opadają:/ Na szczęście się nie dajemy:)
Weź udział w dyskusjach komentujących inne artykuły
- » Dostępność stron internetowych – wymóg czy powinność [wydanie 91]
- » Trudności w nauczaniu programowania na poziomie edukacji wczesnoszkolnej z perspektywy nauczycieli - absolwentów szkół pedagogicznych [wydanie 75]
- » Version 2.0 of the individual style of conducting classes by an academic teacher in the context of contemporary changes and trends in education [wydanie 74]
- » Przywództwo autentyczne a zaangażowanie w pracę - porównanie sektora publicznego z sektorem prywatnym [wydanie 72]
- » Metoda modelowania procesu oceny efektywności produkcji z wykorzystaniem standardu BPMN [wydanie 69]
- » Wykorzystanie programu LabSEE do tworzenia eksperymentów ekonomicznych online [wydanie 61]
- » Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniach? [wydanie 60]
- » Oczekiwania płacowe studentów i absolwentów Politechniki Wrocławskiej wobec pierwszego pracodawcy [wydanie 59]
- » Tutoring jako alternatywna metoda pracy z uczniami zdolnymi w szkole [wydanie 57]
- » Ocena kompetencji organizacji pracy u osób wchodzących na rynek pracy [wydanie 55]