![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
|
IADIS Mobile Learning 2011, 10-12 marca 2011 r., Avila, Hiszpania
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
Konferencja poświęcona jest mobilnym rozwiązaniom w edukacji. Organizatorzy proponują następujący zestaw obszarów tematycznych: pedagogika a mobilne kształcenie ustawiczne; oprogramowanie dla mobile learningu; gry, symulacje i rzeczywistość rozszerzona; mobile learning w nauczaniu formalnym i nieformalnym; narzędzia, technologie i platformy edukacyjne; kwestie etyczne; metodologia badań i systemy ewaluacji.
|
Virtual and Augmented Reality in Education, 18 marca 2011 r., Valmiera, Łotwa
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
Konferencja poświęcona jest zastosowaniom wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w edukacji. Składa się z dwóch części: sesji adresowanej do naukowców, badaczy, doktorantów i ekspertów oraz części praktycznej VR/AR Applications in Training realizowanej w ramach EEA i Funduszy Norweskich, w której zaprezentowane zostaną aplikacje, narzędzia i techniki przydatne przedsiębiorcom, inżynierom czy studentom.
|
Experimental Learning in Virtual Worlds, 20-22 marca 2011 r., Praga, Czechy
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
Celem konferencji jest omówienie zagadnienia formalnego i nieformalnego uczenia się w wirtualnych światach, ze szczególnym uwzględnieniem ich cech charakterystycznych oraz możliwości rozwojowych. Proponowane zagadnienia do dyskusji to m.in. wirtualne i globalne zespoły; systemy oceny pracy online; struktury rozwoju zawodowego czy elementy blended learningu. Poruszane będą ponadto tematy związane z pojęciami śmiertelności, seksualności i zabawy w wirtualnym świecie oraz sztuką tworzenia awatarów.
|
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
|
ICDS 2011 - International Conference on Digital Society, 23-28 lutego 2011 r., Gosier, Gwadelupa
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
Piąta międzynarodowa konferencja poświęcona społeczeństwu cyfrowemu ICDS 2011 (International Conference on Digital Society) odbędzie się w lutym 2011 r. w Gwadelupie. Dyskutowane będą takie obszary jak e-biznes, e-administracja, usługi internetowe, sieci i telekomunikacja. Uczestnicy omawiać będą również zagadnienia e-bezpieczeństwa, biotechnologii czy serwisów społecznościowy.
|
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
|
INTED 2011 - International Technology, Education and Development Conference, 8-9 marca 2011 r., Walencja, Hiszpania
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
Celem konferencji jest promowanie międzynarodowej współpracy w zakresie edukacji i badań. Organizatorzy oczekują 500 uczestników reprezentujących 65 krajów. Możliwe jest uczestniczenie w konferencji online.
Główne obszary tematyczne to: nowe trendy w szkolnictwie wyższym, projekty międzynarodowe, innowacje pedagogiczne i dydaktyczne, wirtualne uniwersytety, technologie w edukacji.
|
Learning on Screen Conference 2011, 24 marca 2011 r., Londyn, Wielka Brytania
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
Celem konferencji, organizowanej przez British Universities Film & Video Council, jest omówienie roli filmów i dźwięku w edukacji oraz korzyści płynących z ich zastosowania. Sesje tematyczne obejmą takie zagadnienia jak: potrzeby studentów, tworzenie i efektywne użytkowanie mediów, projektowanie mediów edukacyjnych wysokiej jakości, kontrolowanie i redukowanie kosztów.
Spotkanie adresowane jest szczególnie do specjalistów w zakresie e-learningu, osób związanych z przygotowaniem technicznym materiałów online, informatyków.
|
Global TIME - Global Conference on Technology, Innovation, Media & Education, 28 marca-1 kwietnia 2011 r., dostęp online
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
Konferencja organizowana jest przez stowarzyszenie działające na rzecz rozwoju informatyzacji edukacji AACE (Association for the Advancement of Computing in Education). Poruszane będą na niej kwestie dotyczące edukacji w aspekcie globalnym, nowych możliwości nauczania, dzielenia się wiedzą i uczenia się; sieci ponadpaństwowych, wymiany międzynarodowej czy projektów partnerskich. Pod dyskusję poddane zostaną również tematy związane z kształceniem na odległość i zastosowaniem zaawansowanych technologii w nauczaniu.
|
Challenges and Opportunities of Global Business in the New Millennium: Contemporary Issues and Future Trends, 3-7 lipca 2011 r., Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
20. Światowy Kongres Biznesu stowarzyszenia IMDA (International Management Development Association) zostanie zorganizowany w Poznaniu we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym. Tematyka konferencji obejmuje wyzwania i możliwości globalnego biznesu w nowym millenium, w szczególności bieżące i przyszłe trendy w tym obszarze. Organizatorzy proponują szerokie spektrum zagadnień obejmujących m.in. rozwój zasobów ludzkich, zarządzanie, edukację biznesową, rozwój turystyki, bankowość, rachunkowość czy kwestie etyczne i dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
|
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
|
Red-conference - rethinking education in the knowledge society, 7-10 marca 2011 r., Ascona, Szwajcaria
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
Międzynarodowa konferencja poświęcona znaczeniu edukacji w społeczeństwie opartym na wiedzy odbędzie się w marcu 2011 r. w Szwajcarii. Główne cele konferencji to wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy starszymi i młodszymi badaczami, a także budowa środowiska współpracy, ze szczególnym uwzględnieniem agencji finansujących badania.
|
Psychospołeczne funkcjonowanie seniorek i seniorów w środowisku lokalnym, 18 maja 2011 r., Cieszyn
![zobacz podgląd](/image/mobi/lupa_mobile.jpg)
Zmiany w układzie demograficznym współczesnych społeczeństw oraz przeobrażenia odnoszące się do procesów starzenia się i funkcjonowania osób w „złotym wieku” pociągają za sobą szereg konsekwencji. Celem konferencji będzie ukazanie status quo seniorów w czasach dominującej globalizacji, technicyzacji życia i postępu medycyny. Ważnym aspektem spotkania stanie się analiza nie tylko negatywnych skutków procesu starzenia się, lecz przede wszystkim pozytywnych i wartościowych elementów omawianego okresu egzystencjalnego. Poruszane będą m.in. zagadnienia kapitału społecznego osób starszych, ich funkcjonowania w placówkach opiekuńczych, roli społeczności lokalnych w integracji społecznej seniorów, działalności organizacji proseniorskich, finansowania edukacji seniorów w ramach programów unijnych.
|