Archiwum

Wyszukaj artykuł

  • Według kategorii
  • Po nazwisku autora

Language learning using muted or wordless videos – A creativity-based edutainment learning forum

[wydanie nr 99] Gangalakshmi Chermakani, Saranraj Loganathan, Ebenezar Sam Paul Rajasekaran, Vishwalingam Murugan Sujetha, Oswin Barnabas Vasanthakumar Stephesn

The impact of digitalisation on the development of e-learning

[wydanie nr 99] Iryna Horbas, Oksana Derkach, Kyrylo Rozbeiko, Maksym W. Sitnicki

Addressing students’ perceived value with the virtual university concept

[wydanie nr 94] Katarzyna Kowalska-Jarnot, Karolina Worytkiewicz-Raś, Barbara Wachułka-Kościuszko, Ryszard Ćwiertniak, Przemysław Stach

Challenges of administering university examinations remotely during the COVID-19 pandemic

[wydanie nr 90] Miłosz Wawrzyniec Romaniuk, Joanna Łukasiewicz-Wieleba

The use of active learning methods to stimulate student activity in the online course

[wydanie nr 86] Nataliia Skrypnyk, Olha Bukrieieva, Iryna Rybalko

Social aspects of introducing online learning – the students’ perspective

[wydanie nr 86] Natalia Wolna, Kinga Solińska, Marta Moczulska, Magdalena Lis

Planner-Doer – Self-control and Regular Study

[wydanie nr 82] Katarzyna Bentkowska

Playing with Benford's Law

[wydanie nr 80] Tomasz Kopczewski, Iana Okhrimenko

Building tasks with instant messaging app

[wydanie nr 77] Alice Gasparini

Adaptive learning: context and complexity

[wydanie nr 77] Patsy Moskal, Connie Johnson, Mitchell Eid, Brandon Kmetz, Charles Dziuban, Colm Howlin

Investigation of educational processes with affective computing methods

[wydanie nr 70] Agnieszka Landowska, Grzegorz Brodny

Student Authored Video Vignettes in Chemistry

[wydanie nr 70] Layne A. Morsch

The different dimensions of widening access to virtual scenarios in the WAVES project

[wydanie nr 70] Luke Woodham, Sheetal Kavia, Andrzej A. Kononowicz

okladka big pobierz pdf

Data wydania: maj 2024
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.