Archiwum

Wyszukaj artykuł

  • Według kategorii
  • Po nazwisku autora

Developing innovation competences in schools. A practical perspective

[wydanie nr 96] Cornelia Connolly, Mirosława Kaczmarek, Jan Fazlagić

Self-efficacy and psychological well-being of teachers

[wydanie nr 90] Agnieszka Lipińska-Grobelny, Marta Narska

Fostering critical thinking skills among future teaсhers

[wydanie nr 86] Irina Dubrovina, Liudmyla Milto, Leyla Sultanova

Born to Code. An Interview with Olivier Crouzet from School 42 in Paris

[wydanie nr 82] Olivier Crouzet, Maria Zając

The Role of Motivation in the Self-education of Future Teachers

[wydanie nr 80] Irina Dubrovina, Kateryna Horash, Tetiana Radzivil, Tatiana Oliynyk

Strategies of university social responsibility

[wydanie nr 77] Paulina Legutko-Kobus, Ewa Jastrzębska, Tomasz J. Dąbrowski, Halina Brdulak

okladka big pobierz pdf

Data wydania: maj 2024
wersja online: ISSN 1731-7428
wersja drukowana: ISSN 1731-6758

info Artykuły naukowe zawarte w niniejszym czasopiśmie są recenzowane.